14 lis 2015

Opis + #1

Siemka tu znowu ja ;) Przepraszam , że nie wstawiałam nic przez 2 tyg, ale miałam dużo nauki T_T
Teraz przygotowuję nowy szablon, a dla was mam opis mojego pierwszego opowiadanka ^.^, oraz mój pierwszy szablon.

Nanami jest nieśmiałą i aspołeczną dziewczyną, która właśnie zaczęła  liceum, jest bardzo dobra w nauce i pomocna, lecz boi się odezwać do innych, ponieważ w przeszłości była prześladowana przez osoby z jej wcześniejszej szkoły. W swojej nowej klasie poznaje miłego i przyjacielskiego chłopaka imieniem Hayato. Chłopak zauważa odizolowanie Nanami i postanawia się z nią zaprzyjaźnić. Dziewczyna na początku się nie zgadza, lecz Hayate nie jest chłopakiem, który łatwo sie poddaje.

Okej i to byłby ten fascynujący opis xD wiem, że niezbyt zachęca i było dużo takich historii, ale ja postaram się by moja była choć o odrobinkę inna . Dobra a teraz macie tu mój pierwszy szablon ...


Myśle, że ładny :D Ale nie wiem jakie jest wasze zdanie, więc proszę abyście napisali je w komentarzu.
Bajoo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz